0-0

image13

Vad hände? så många fina chanser!!!
Ja, då fick jag mitt svar! Och om jag ska vara riktigt ärlig, så var det inte resultatet jag var så orolig för. Utan det var Arsenals spel! Jag var orolig att matchen mot Man U skulle ligga och spöka ett tag men det fick vi svar på att så var inte fallet! Vilket är riktigt skönt.
Fast 0-0 hemma på Ashburton Grove är en liten besvikelse, speciellt med de chanser de fick. Lehmann var bra i målet, kanske inte hade så jätte mycket att göra men när han behövdes så räddade han. Denna Sagna den franska höger backen, vilken spelare! Alltid med och sätter press på motståndaren och dessutom hjälper till grymt bra i anfallen! Arsenal klart bästa back igår!
Adebayor...... Vad hände? Klart att den sista nicken skulle sitta!! Visst man kan inte kräva att en målskytt ska göra mål varje match och jag vill inte alls belasta han för missen men tidigare under matchen och även i ÖVRIGA matcher så kan det vara bättre att passa än att skjuta! Jag gillar Adebayor men jag tycker att han kanske är lite för "ego" ibland!
Nu ser vi fram emot matchen på lördag då vi möter Sebastian Larssons Birmingham City.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Olé Liverpool!

2008-02-22 @ 12:09:59
Postat av: Anonym

hihi

2008-02-23 @ 14:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0