Champions League, Åttondelsfinal

image11


VS.

image12


Ikväll är det dags, Arsenal möter Milan i åttondelsfinal!
Snacka om att jag är nervös. Det började redan i lördags när förlusten mot Man U var ett faktum. Då började jag fundera, hur ska det gå på onsdag? Ikväll får jag svaret.
Under dagen på jobbet så har jag funderat på vilken start elva Wenger ska starta med och vilken jag skulle startat med om jag fick bestämma. Det är inte så svårt att sätta upp den bästa elvan men med tanke på skador och sjuka spelare så blir det genast lite jobbigare!
På skade listan har vi, Almunia, Diaby, Rosicky och van Persie.

Vi får se vilka som lämnar planen med ett leende.
Jag tippar (med hjärtat) 3-1 till Arsenal
(med hjärnan) 2-1 till Arsenal

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag håler tummarna i kväll.......för Arsenal

2008-02-20 @ 21:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0