Dags att börja blogga!

Ja då var det dags att börja blogga själv. Har varit sugen ett tag men det har inte blivit av, fast nu är det dags att börja.
Sitter och funderar på vad man ska göra med söndagen? Kanske åka och titta på nya golf klubbor, kolla lite film eller ringa någon kompis och se vad de gör. Hur som helst så ska jag titta på Man U -Man C derbyt kl. 14:30 det är något som är självklart iaf. Nu ska ni inte tro att jag är någon Manchester fan, för det är jag inte. För mig är det Arsenal som står mitt hjärta närmst!!! Nog om det.
I går tittade jag på melodifestivalen hemma hos Martin och Sanna med lite god mat och vin. Hhmm vad är det som händer? Visst jag förstod att det skulle gå bra för Sjögren men när jag hört låten tänkte jag att det vore ju omöjligt att den skulle gå vidare. Tyckte väl inte att det var någon låt som var så där jätte bra men vi får väl se vad de andra del finalerna har att bjuda på.

Nä nu ska jag duscha och sen bestämma mig för vad jag ska göra idag.

Ha de gôtt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0