Man U förlorar

image4

Man U förlorade ikväll mot en bra defensiv av Man C. Och Chelsea - Liverpool slutade 0-0 vilket är helt underbart! I morgon (måndag) möter vårat kära Arsenal Blackburn Rovers. Då kan vi ta ett riktigt fint steg närmre liga titeln! Förresten jag får nog ta upp detta med att jag ofta eller kanske alltid säger vi när jag pratar om Arsenal FC. Och det är det många som retar sig på!!! Men jag kan inte hjälpa det, på något konstigt sätt så känner jag att jag tillhör klubben. Jag vet att det låter dumt men jag älskar Arsenal och jag kommer nog alltid att säga VI. Nog om det, hoppas ni kan ha överseende med några vi i bloggarna :) Nu är det ju så att Arsenal har problem med lite skador inför imon men jag måste säga att jag är inte så orolig, vi har många bra och unga talanger på bänken som kan hoppa in för våra stjärnor och jag tror att Arsenal vinner med 3-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0