Premonition

image3

Såg denna film igår och måste säga att jag inte håller med imdb, där den fått 5,6 i betyg. Sandra Bullock gör en riktigt bra prestation i denna thriller. Gillar man Bullock så ska man se denna film! Jag älskar verkligen när man ska försöka lista ut filmens "mysterium" Jag hade 2st teorier om vad som egentligen föregick i hennes liv. Men jag kan ju inte säga vilka om ni nu ska se den. En del frågetecken dyker upp och man börjar fundera en hel del, vilket jag ÄLSKAR att göra när man kollar film! Under filmens gång blir det mer självklart vad som händer och man börjar fundera på hur detta kommer att sluta! Detta var den bästa filmen jag såg denna helg och jag skulle nog givit den en 6:a i betyg men eftersom jag är en Bullock "fan" och att hon gör en bra roll så får den en svag 7:a i betyg! Detta är dock ingen bakfylle film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0