Snart är det dags!

Vaknade precis efter att Martin ringde och frågade om jag skulle komma upp till dem och kolla på Arsenal matchen ikväll. Var tvungen att ta en liten tupplur innan matchen.
Skrev ju igår att jag inte var så orolig inför dagens match men idag känns det annorlunda. Visst vi har många bra spelare på bänken men the Rovers är på G nu, de har inte förlorat på de sju senaste matcherna!

Ååå vad trött jag är, vet inte riktigt vad det är med mig. Man har ju skylt på vädret och den mörka årstiden hela "vintern" men nu får det vara nog, tror det är dags att börja träna mer, det brukar ju hjälpa mot trötthet.
Imon är det innebandy träning och det känns otroligt skönt, tisdagar är alltid lika trevliga! Vi ska ladda inför den riktigt viktiga matchen vi har på lördag. Den kan avgöra om vi går upp en division till nästa säsong.

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

hallå där!! :D inte visste jag att du bloggade... kul!

2008-02-11 @ 19:40:34
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0