The new guy

image7

En trevlig komedi som man skrattar till mer än en gång!
The new guy är en perfekt slapp film som man kan se mer än två gånger, tror jag har sett den 5ggr nu och jag skrattar fortfarande. Om det är bra skådespeleri är en annan fråga, vissa är bättre än andra.
Lagom lång för att tillhöra denna kategori av komisk hischool film ca 90min.
I filmen finns som i alla andra hischool filmer de populära och nördarna, fast skillnaden här är att det är "nördarnas" tur!
Fast ändå inte på ett "nördigt" sätt, vilket gör filmen mycket bättre än vanliga hischool filmer!
Jag kan rekommendera att ni ser The new guy och hoppas på att ni har samma humor som jag.
The new guy får 6,5 av 10 i betyg av mig.

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

haha! har inte sett den ännu, men får la ta och göra det... han som spelar "nörd" får ju ALLTID spela nörd!! haha... kul!! =)

2008-02-14 @ 20:27:17
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0