The Ten

image5

Detta är en av de sämsta filmer jag tittat på! Visst själva idén med filmen kan ju faktiskt funka och skådespelarna känner man allt igen från många filmer. Men de lyckas inte framföra filmen på ett bra sätt och jag tror jag drog på läpparna en gång under filmen. Kanske är det jag som har dålig humor kanske såg jag den på fel dag eller så är det bara så att den är riktigt dålig! Den består av 10 små historier som är baserade på ett humoristiskt sätt av de 10 budorden. Låter bra? Ja men hahaha den är inte bra!
Jag ger den en 2:a av 10 möjliga i betyg.
Var bara tvungen att total såga denna film!

Kommentarer
Postat av: Mella

Hej Kålle!
Kul att du också upptäkt det här med att blogga, det är faktiskt riktigt kul... har lagt till din blogg som en länk på min, kanske du kan få några läsare från "inrednings bloggarna" *hihi*

vi hörs och ses Kram Mariella

2008-02-12 @ 17:50:44
URL: http://www.mellabella.se
Postat av: Carolina

Hej Kålle!

Såg att du börjat blogga på Mellas blogg...Känns som om hela sverige finns på nätet nu. Jag har också en blogg, skrev den där uppe, kolla gärna in.

Kram

2008-02-12 @ 18:37:44
URL: http://123minsida.se/stardustan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0