Vinst!!!

image6


Underbart!!! Arsenal vann igår över The Rovers med 2-0. Senderos Nickar in första på hörna redan efter ca. 5 min. Arsenal hade spelet i större delen av matchen, fast bjöd in Blackburn i matchen under en period men tog tillbaka den rätt snabbt. Adebayor Slog sen till i slutet av matchen och avgjorde med ett 2-0 mål.
Detta betyder att Arsenal leder tabellen med 5 poäng, härligt!

Måste säga att Eduardo har börjat komma in i laget rätt bra nu, Fast han har lite kvar att ge. Men man får ge killen en säsong innan man kan ställa allt för höga krav på honom. Arsenal är inte det lättaste laget att komma till med tanke på deras spelstil. Ett otroligt tålamod krävs på planen då man passar sig igenom hela motståndet och det kan nog ta en tid att anpassa sig till. Jag tror på den här killen och det märks att Wenger gör det samma.

Nu ser jag fram emot den 3/5 då jag och Martin ska till Ashburton Grove och se våra hjältar live, sista hemma matchen för den här säsongen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0