Arsenal - Aston Villa

image15
Då var det dags igen!
Idag möter vårat kära Arsenal Aston Villa. Till att börja med så tror jag inte att den föregående matchen mot Birmingham kommer att ligga och spöka, tvärt om! Nu e det dags för tre poäng!!!
Saknaden av Eduardo kommer att märkas på planen tror jag. Några jag pratat med anser att hans frånvaro inte kommer att påverka så mycket men han hade börjat hitta in i spelet och om man verkligen studerade honom under en match (vilket jag gjort) så ser man vilket otroligt bra spel han gör även utan boll! Han jobbar mycket på att flytta och förstöra för försvararna så andra kan få öppnare ytor (lite som henke) Visst han har väl inte börjat ösa in mål än men jag tror att han är en betydelsefull spelare för Arsenal!
Nog om det! Vi ska klara av ligan ändå.
Nu hoppas jag att man sätter Walcott i anfallet bredvid Adebayor, vilket jag inte tror Wenger gör utan det blir höger kanten för Walcott.

Jag tror matchen slutar 3-1 men jag blir inte förvånad om det skulle bli 1-0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0