Bolton - Arsenal


image25

Kommer det äntligen en vinst?
Idag möts dem igen, sist så blev det 2-0 till Arsenal där Tomas Rosicky stod för ett av målen men Rosicky är fortfarande skadad så någon repris av det blir det inte! På Arsenals hemsida pratas det om att Adebayor ska vila denna match. Vilket jag tycker kan vara bra, bara han är med på bänken! Jag tror Wenger kommer att sätta Bendtner bredvid v.Persie, fast jag skulle vilja se Walcott på topp och Hleb på höger kanten och då sätta Diaby på vänster, då kan man låta Eboue spela höger back med tanke på att Sagna är skadad. Tycker inte att Hoyte är riktigt det bästa alternativet! Och det finns fortfarande så att man kan byta in spelare genom att placera om spelarna på planen vid ev. byten!
Så finns det fortfarande någon chans för en liga titel? Jo, klart att chansen finns men det ska mycket till för att Arsenal ska lyckas ta hem det. Men man ska kämpa in till det sista, allt kan hända!
Men något som är säkert, är att Arsenal inte har råd med att förlora en poäng till de kommande sju matcherna som är kvar av säsongen!

Trots den formsvacka Arsenal är i, så tror jag Arsenal gör en repris och vinner med 2-0 där v.Persie gör sitt första mål sen sin skada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0