Vinst, ett måste?

image17

VS.

image16

Är vinst det bästa för Arsenal FC?
Ja då möter vi Milan igen, i en avgörande utslagsmatch.
Då är frågan som jag ställer mig, är det bra om Arsenal går vidare eller bör man istället lägga all koncentration på ligan?!
Självklart vill jag att de vinner ikväll men jag värderar ändå ligan högre och kanske vore det bäst att bara ha den att spela för? Men vad vet jag, bara en tanke som har slagit mig.
Jag tror definitivt att Arsenal har en chans borta mot Milan men då ska allt stämma. Och det gäller att inte backarna går bort sig. Har varit lite instabilt de senaste matcherna!
Jag hoppas och tror att de har tagit sig i kragen och är riktigt taggade inför ikväll, det är jag iaf.

Jag tror på 1-1 vilket gör att Arsenal går vidare!

HEJA ARSENAL!!!

Kommentarer
Postat av: Mattin

Underbart med vinst, men visst håller jag med dig, har vi ett tillräckligt starkt lag för både premier league & champions league??? Gött med vinst iaf!

2008-03-08 @ 08:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0