God morgon!

Sitter nu och tar mig min morgon kopp med kaffe. Klockan ringde kl07:30 då var det bara att kliva upp, dags att tvätta! Ja det finns ju roligare saker att göra men det är ju ett måste:)
Väntar nu på att maskinerna ska göra sitt jobb, så att jag sen kan gå ner och ta han om mina kläder.
Igår var en riktigt bra dag! Jag och en kompis var runt och letade datorväska till mig, det var inte lätt! Var runt i 4butiker tills jag nästan gav upp, fanns ju ingen för en 11”are=( Men så gav vi det en chans till och då hittade jag min väska ute på ringön! Under tiden fick min kompis smak på laptop, så vi tog varvet om butikerna igen, vilket var ovanligt trevligt för att gå i affärer.
Sen bar det av hem till mig för att se lite innebandy och hockey.
Mycket trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0